poniedziałek, 6 maja 2013

Koktajl warzywno-owocowy z melonem i szpinakiem!

Witam serdecznie!
Pogoda jest tak cudowna, że jedyne co mi się chcę to spacerować i przyrządzać zielone posiłki! Tak też zrodził się pomysł, żebym zrobiła swój pierwszy w życiu koktajl, co by odżywiać się jeszcze bardziej rozmaicie i zdrowiej. Ową kombinację wybrałam patrząc co mam w lodówce, zdecydował melon, którego udało mi się złowić na promocji ;)
To, że mój sprzęt pozostawia wiele do życzenia, to że rozdrobnił wszystko bardzo średnio, bo czym zaczął się dymić pominę, bo liczy się efekt! Koktajl był bardzo smaczny,i co mnie zdziwiło - bardzo pożywny!



Podaję przepis, mam nadzieję, że wypróbujecie:
  • melon ( ja dodałam 1/4 połówki melona miodowego, chodź sądzę, że z tym klasycznym było by bardziej orzeźwiające)
  • szpinak (użyłam zamrożonego, rozdrabnianego szpinaku, trudno powiedzieć ile - dużo mniej niż melona)
  • 1/3 szklanki wody
  • sok z połówki cytryny lub limonki (dodała cytrynę, ale szczerzę, myślę, że z limonką było by lepsze :))
  • dwie łyżeczki miodu lub cukru ( miód wiadomo - zdrowszy, ale ja dodałam miód,  potem trochę dosłodziłam...)
Wszystko wrzucamy  i blendujemy! A potem od razu oczywiście pijemy, bo potem zmieni kolor na nieco gorszy :P

 

Smacznego! 

PS: Dzisiaj brałam udział w Światowym Dniu Walki z Anoreksją, napisałam o tym trochę więcej na naszym puchatym fan page'u więc serdecznie zapraszam do wygłaszania opinii i komentowania co myślicie o tym!

2 komentarze:

  1. Zielony koktajl - mniam. Uwielbiam takie zestawienia, chociaż raczej nie dosładzam, ewentualnie daktylami.
    Co do blendera, to mój kiedyś też zrobił mi podobny numer :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie robiłam to mikserem z taką jakby opcją blendera... więc trochę do bani ;P

      Usuń

Dzięki!