środa, 2 października 2013

Październikowe zachcianki


Prawdę mówiąc tytuł posta jest trochę naciągany, bo nie są to moje zachcianki, a absolutne minimum do przetrwania tej jesieni i muszę jak najszybciej w to wszystko się zaopatrzyć. Problem jednak jest taki, że na nic się nie mogę do końca zdecydować i niby wszystkiego jest obecnie taki wybór, ale konkretnie nie mogę znaleźć ideału.


  1. Torba poszukiwana jest już długi czas. Niestety bez rezultatu, bo po prostu musi mi wpaść w oko i muszę wiedzieć, że to TA :) Widoczna na zdjęciu w miarę mi się podobała jednak wykupili ją z H&M w kilka dni i nie zdążyłam. Wiecie gdzie można znaleźć ciekawe i niedrogie torby?
  2. Kolejny must have - matowe kalosze firmy meduse. Ciągle czekam, aż je sprowadzą i mam głęboką nadzieje, że to będzie w końcu w tym tygodniu. Ja będę chciała wersje z czarną podeszwą, klasycznie.
  3. Jestem nieco sceptycznie nastawiona do książek psychologicznych, ale nie do końca, bo pisanych przez nie-psychologów, ale na jesienne szare wieczory myślę, że byłaby to dość optymistyczna lektura, szczególnie, że w Empiku jest przeceniona o -25%.
  4.  Sweter H&M - ciepły, miły w dotyku, fajny skład, śliczny kolor, dobra długość, niefajna cena. Kupić, nie kupić?
  5. Nagle, niespodziewanie, w tym tygodniu naszło mnie na kamizelkę. Chcę mieć kamizelkę! Jeśli miałaby być futrzana musiałabym znaleźć jakąś dopasowaną, bo nie chce upodobnić się do misia. Najbardziej jednak chciałabym znaleźć jakąś dłuższą i wełnianą, ale niestety nic nie widziałam w sklepach w tym stylu. ( na zdjęciu kamizelka z Top Secret)
  6. Szukam idealnej czapki. Musi zakrywać uszy, mieć mocny ściągacz, żeby po przekręceniu głowy nie zostawała w  poprzednim położeniu i materiał, który zaraz się nie zmechaci. Fajnie jakby miała pompon i nie była za ciepła, bo chce by była na jesień. Kolory? Czarny, szary albo bordowy. Jak sami widzicie, ciężko mi dogodzić...Wzorzysta, którą wam pokazuję jest z h&m.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!