środa, 25 grudnia 2013

Chciałabym, chciała... BUTY

Witajcie,

Mam nadzieje, że Święta mijają Wam w spokojnej i radosnej atmosferze, ja korzystając z chwili wolnego czasu chciałabym podzielić się z Wami listą butów, które obecnie mi się marzą i których po części (bardzo małej) potrzebuję.


1. Szukam idealnych butów na wysokim obcasie do strojów raczej eleganckich. Jest to wbrew pozorom bardzo trudne, ponieważ chciałabym, żeby były czarne, miały stabilny gruby obcas i najlepiej żeby podtrzymywały moją nogę jakimś paseczkiem. Nie chce co prawda open toe, ale że perfekcyjnej pary brak - pokazuję zbliżone do ideału :) (grafika google)
2. Zimowe, klasyczne, wygodne buty, do biegania na autobus. (sizeer - 249,9 zł)
3. Kolejny klasyk, którego brak w mojej szafie, a czuję, że służył by mi lata. Czarne, skórzane wysokie kozaki. (wojas - 599,0 zł)
4. Airmax, eh...są śliczne. Praktyczne, trwałe, kolorowe, tylko niestety dać tyle pieniędzy za adidasy - to trochę boli, dlatego ciągle się waham. (grafika google)
5. Buty jesienno-wiosenne, które dodały by trochę centymetrów i wysmukliły sylwetkę, a co więcej pasowały by do wszystkiego! (papilion - 119,0 zł)
6. Bordowe, krótkie conversy - to buty z listy, które kupię na pewno, tylko cierpliwie czekam na wiosnę. Miałam czarne, szare i teraz padło na bordo. No co tu dużo pisać, przydatne i wygodne.

Chciałybyście, któreś z tych butów? Może macie jakieś swoje wymarzone typy, na które odkładacie do skarpety?

Pozdrawiam Gorąco!

1 komentarz:

  1. mam dwójeczki i nigdy w życiu bym ich na inne nie zamieniła! pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń

Dzięki!