wtorek, 9 kwietnia 2013

9 linków z okazji 9 kwietnia

Tumblr_mi03weuv181s27yqpo1_500_large

Ciągle się uczę na egzaminy. Ale gdy już je tylko zdam (albo tylko napiszę) mam masę genialnych rzeczy zaplanowanych! Pójdę na noc kina, odwiedzę znikający klub i pojadę do Berlina! To nie wszystko - wezmę udział w kreatywnym i szalonym szkoleniu, o którym opowiem potem. A jakby tego było mało dowiedziałam się, że będę pełniła trochę ważniejszą funkcję w wolontariacie niż dotychczas!

Dzieląc się z Wami moim entuzjazmem odsyłam do 9 linków. Koniecznie je sprawdźcie, bo są warte kliknięcia :)

1. Piękny blog, na którym autorka każdego dnia dodaje jedno zdjęcie przez okrągły rok. Dzięki tym zdjęciom można docenić prozaiczne rzeczy w życiu i momenty, które na co dzień nam umykają. Co więcej dodać do naszych planów różne zwariowane rzeczy!
2. Autorka tego szwedzkiego bloga dokładnie wie jak styl kocham. Co lubię w mieszkaniach i że zachwyca mnie biel i prostota, jeśli kogoś jeszcze - to musicie do niej zajrzeć.
3. To co planuję zrobić w najbliższym czasie, gdy tylko będę miała wolną chwilę, a mianowicie faszerowane pieczarki. Nie mogę się doczekać, gdy o tym myślę....
4. Teraz będzie o sklepach internetowych. Pierwszy oferuje przecudowne, naprawdę idealne rzeczy w stylu skandynawskim, jednak ceny są trochę zaporowe. No, ale pooglądać nie zaszkodzi.
5. Drugi zaś to świetnie młodzieżowe dodatki, tak popularne teraz czarne czapki z napisani i tego typu bajery.
6. Jeśli jesteście w związku i czasami nie wszystko co się między wami dzieje do końca rozumiecie, lub po prostu chcecie się dowiedzieć czegoś o tej trudnej sztuce bycia razem, zapraszam w klimaty psychologiczne.
7. Rozmowa o kompleksach to naprawdę ciekawy post u Ani, która maluje, polecam gorąco, szczególnie dyskusję w komentarzach.
8. Jeszcze coś o jedzeniu. A raczej czego unikać, post do którego na pewno będę wracać, żeby się nie zatruć.
9. Na koniec będę okrutna, ale gorąco polecam Wam moją stronę facebookową, produkuję się tam dla dwóch osób, bardzo było by mi miło, gdybym miała z kim podyskutować lub poradzić się kogoś. Także zapraszam! ;)

Tumblr_mg6ilnm2l51qjwcd4o1_500_large 
24427_627938403887281_1648943860_n_large
źródło:weheartit.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!