poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Kwiecień

 Będzie to miesiąc mam nadzieje bardziej słoneczny i łaskawszy pogodowo, bo mam do przebrnięcia wiele projektów!

5ou7sggj5fxpkll1cf8s4cibyl25oii3_large

Moje plany na miesiąc KWIECIEŃ:
1. Codziennie ćwiczyć 2 x 8 minuts.
2. Zdać wszystkie egzaminy na studiach.
3. Odwiedzić Berlin.
4. Dbać o moje oczy.
5. Zapisać się do endykronologa.
6. Jeść zdrowiej i regularniej.
7. Przeczytać jedną lekturę na czerwcowy egzamin.
8. Utrzymywać większy porządek w ubraniach.


1.) Krótkie filmiki, które mają pomóc mi w nabraniu jakiejkolwiek kondycji, chciałabym, aby przygotowały mnie do większych wyzwań, jak na przykład zaczęcie biegania czy coś tego kalibru. Jest filmik na brzuch, ręce, nogi, pośladki oraz rozciąganie. Ja skupię się na brzuchu, rękach i rozciąganiu. Odsyłam do jednego z filmików.
2.) Żeby zdać, trzeba się uczyć, a nawet nauczyć. W związku z tym zaczęłam już zbierać materiały. W środę zaczynam poważną naukę - przede mnie 3 egzaminy i kolokwium. Zrobię plan, kiedy i czego mam się uczyć.
3.) Tak! W kwietniu jadę na wycieczkę do Berlina! Jestem z tego powodu przeszczęśliwa, odpocznę od nauki i pierwszy raz zobaczę to miasto :)
4.) Przez stan moich oczu musiałam na jakiś czas zrezygnować z soczewek nad czym ogromnie ubolewam. Obecnie próbuje je wyleczyć, ale kolejne wizyty u lekarzy i kolejne krople nie za dużo pomagają. W kwietniu kolejna wizyta... Obecnie stosuję HydroBalance Starazolin i zobaczymy.
5.) Zwlekam z tym od stycznia, a powinnam zrobić badanie kontrolne i mieć święty spokój.
6.) Moje jedzenie na studiach to porażka. Postanowiłam wprowadzić planowanie posiłków z tygodniowym wyprzedzeniem, Ułatwi to zakupy i mam nadzieje ustabilizuje moją dietę.
7.) Jedną z trzech - bo od czegoś trzeba zacząć już teraz.
8.) Nie lubimy się z moją szafą, układam, szukam czegoś, wywalam i tak w koło. Bardzo bym chciała nad tym zapanować. Poukładać rodzajem lub kolorem. Jeszcze pomyślę ;)

184439_435280206544187_178219331_n_large 

 Tumblr_mgya4x4x0o1qeeqaho1_500_large

Leanne-sowa-art_large 

 Tumblr_mg16div5pl1rj74vdo1_500_large

zdjęcia: weheartit.com

PS: Zawsze chciałam dostać swojego GlossyBoxa albo ShinyBoxa, jest okazja zdobyć to drugie - jest konkurs - więc próbuję :) Zdjęcie odnosi na stronę z konkursem! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!