niedziela, 14 kwietnia 2013

Obejrzane #1


Dziewczyna z tatuażem (2011)
Intruz (2013)


Och, życie (2010)

Kochankowie z Księżyca. Moonrise Kingdom (2012)
Pokusa (2012)
DZIEWCZYNA Z TATUAŻEM
Wszyscy mówili idź, zobacz,jest naprawdę genialny! Poszłam zobaczyłam, ale nie zachwyciłam się jakoś specjalnie. Bardzo dobrze zrobiony, bardzo ciekawa fabuła i w sumie wciągający film, warta akcja i tym podobne. Ale też dużo brutalnych scen i zakończenie, które w sumie jakoś nie porwało, a spodziewałam się prawdziwego bum jeśli o to chodzi.
8/10




INTRUZ 
Byłam na nocy kina w Multikinie. Grali 4 filmy - Intruz, Dziewczyna z tatuażem, Igrzyska śmierci i Piękne Istoty. Wytrzymałyśmy z koleżanką tylko na dwóch pierwszych, bo Igrzyska oglądałyśmy, a do czwartego nie doczekałyśmy. Intruz to historia, że kosmici w ludzkich ciałach podbijają naszą planetę i my jako wymierający gatunek walczymy z nimi. Jedna istotka próbuje jednak by między ludźmi, a nie-ludźmi nastąpił pokój. Totalne science-fiction, a nie lubię tego gatunku, dlatego też częściej niż pozostali na sali śmiałam się z inwencji twórczej reżysera. Bardzo naciągany film, w którym było wiele nielogicznych posunięć. Jak planujecie przyszłość międzygalaktyczną to zróbcie to porządnie, a nie tylko efekciarsko.
6/10



OCH, ŻYCIE
Obejrzałam niechcący, bo akurat leciało na jednym z telewizyjnych kanałów. Bardzo miła, lekka i przyjemna komedia romantyczna, od której nie powinno się nic wymagać, tylko tyle by ukazywała piękny obrazek życia, a my nie powinniśmy pytać o realia. Dwoje obcych sobie ludzie dostaje pod opiekę dziecko przyjaciół, którzy zmarli w wypadku. To trochę dziwne, że zgodzili się ze sobą zamieszkać i uznali, że to całkiem normalne :)
7/10
 

KOCHANKOWIE Z KSIĘŻYCA
Przyznaję się, że zakochałam się w tym filmie. Uwielbiam klimat niekonwencjonalnego zachowania w niekonwencjonalnym świecie, gdzie przerysowane postacie ubierają się nie za modnie i mają własny plan na przyszłość. Historia o chłopcu, który ucieka z obozu harcerskiego, poznaje miłość swojego życia i chce być szczęśliwy. Film jest bardzo, ale to bardzo podobny do filmu - Genialny Klan, który jest jednym z moich ulubionych filmów, ale to pewnie ze względu na jednego reżysera. Polecam wszystkich fantastom zakręconego poszukiwania przygód! Zapomniałam wspomnieć, że aktorzy w filmie są niesamowici!
 9/10

POKUSA
To film o odmieńcach. Chciałam go zobaczyć ze względu na ciekawą i diametralnie inną Nicole Kidman, ale okazało się, że cała obsada jest niczego sobie i tylko dlatego w sumie film ten obejrzałam do końca. Fabuła jest nieco płytka i średnio przemyślana. Sceny momentami niesmaczne, a historia ma zakończenie jak z taniego horroru. Zdecydowanie interesujący w filmie jest klimat prowincji i tzw. zaściankowe myślenia ludzi wywodzących się z takiego środowiska.
6/10



źródło zdjęć: filmweb.pl

1 komentarz:

  1. Dziękuję! :*

    Co do filmów, ani jednego z tych opisywanych nie widziałam. Ale Ci "Kochankowie" są interesujący. Więc nad tym pomyślę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki!