środa, 17 kwietnia 2013

Moje materialne zachcianki #1




Czyli po zagranicznemu - wishlista :). Człowiek ciągle o czymś marzy, duma, przegląda i odkłada pieniądze, a przynajmniej ja tak robię. Dzielę się z Wami moimi małymi marzeniami, co chciałabym kiedyś dostać lub sobie kupić. Może Wam też się spodoba?

 
1. Przymierzam się do kupna laptopa. Mój stary, poczciwy netbook już trochę szwankuje i niedługo będzie musiał  oddać berło następcy. Z laptopami mam ogromny dylemat, bo z jednej strony duży to lepsze głośniki i oglądanie komfortowo filmów, ale z drugiej strony małego zabiorę ze sobą wszędzie i w ogóle. Mimo, że jestem już duża :) nadal chciałąbym grać w The Sims 3, czego teraz robić nie mogę. No i ważna kwestia - fundusze. Nie mogę sobie pozwolić na genialnego ultrabooka. Wymyśliłam, żeby kupić coś ala owy Samsung (model np370r5e) i dokupić do niego zewnętrzną stację dysków. Co o tym sądzicie? Jeśli znacie się lepiej ode mnie na sprzęcie, to proszę pomóżcie!

http://www.blogcdn.com/www.stylelist.com/media/2011/01/marc-jacobs-daisy-fresh-perfume-590kb012711-1296519669_461x307.jpg 
2. Kobiecie nigdy dość perfum. Ja obecnie mam ich wystarczająco ilość, ale przecież mogę pomarzyć, że jak już mi się skończą, to kupię sobie właśnie te - Daisy Marc Jacobs, trochę lżejsze od oryginału, czyli Fresh.
 3. Paletkę cieni Sleek - Au Naturel - myślę o niej już od stycznia, myślę i myślę i wciąż zwlekam, bo nie mam takiej satysfakcji z makijażu oka, gdy muszę nosić moje nieszczęsne okulary. Liczę na to, że oczy wyzdrowieją (choć, się nie zanosi) i wtedy będę miała piękne naturalne odcienie na moich powiekach!

http://nokautimg1.pl/p-0d-40-0d409b41b0e8972169607cb38cc537cb500x500/pupa-lasting-color-glossy-nail-polish.jpg 
4. Kolejna mała zachcianka, to lakier firmy Pupa, mają one urocze opakowania, bardzo dobrze kryją i mają cudowne kolory. Przed zakupem jak na razie powstrzymuje tylko cena.

 5. Szukam czapki. Fajnej, oryginalnej, ale nie oklepanej. Naprawdę ciekawe są czarne czapki z napisami, ale mam obecnie wrażenie, że chce ją mieć lub już ma, teraz każdy. Dlatego ja szukam czegoś jeszcze innego, może znacie adresy stron lub sklepów z takimi właśnie akcesoriami.

źródłó: grafika google.pl

2 komentarze:

Dzięki!