piątek, 5 kwietnia 2013

Lista książek, które chciałabym przeczytać w swoim życiu

Zamieszczam listę książek, ponieważ wtedy wszystko będę miała w jednym miejscu, nie zapomnę o żadnej pozycji i moja głowa nie będzie przeładowana zbędnymi informacjami. Lista nie jest długa, może coś mi polecicie, może coś dopiszę jak sobie przypomnę, w każdym razie jest to lista otwarta. 

Tumblr_mi2ggj_nqp_u1rxzliio1_1280_large_large

KSIĄŻKI, KTÓRE CHCIAŁABYM PRZECZYTAĆ W SWOIM ŻYCIU:
1. Rok 1984 - George Orwell
2. Idiota - Fiodor Dostojewski
3. Bracia Karamazow - Fiodor Dostojewski
4. Nowele i Miniatury - Franz Kafka
5. 49 Opowiadań - Ernest Hemingway
6. Neurotyczna osobowość naszych czasów - Karen Horney
7. W dżungli podświadomości - Beata Pawlikowska
8. 59 sekund. Pomyśl chwilę, zmień wiele - Richard Wiseman
9. Lolita - Vladimir Nabokov

Tumblr_mkpg0z0xd51qfs5bro1_500_large 
Tumblr_mkra6ldiaa1qedlcfo1_500_large
źródło: weheartit.com

Założyłam też profil na lubimyczytać.pl, to chociaż będę mogła na bieżąco dodawać, odejmować różne pozycje.

Pozdrawiam!

PS: Zrobiłam dzisiaj pyszny obiad, pochwalę się na stronie facebookowej :)

1 komentarz:

  1. kurcze ja mam tyle książek, które chciałabym przeczytać, tyle filmów do obejrzenia, tyle licencjatu do napisania, faktur do ogarnięcia i kompletny brak czasu :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki!